duminică, 8 mai 2016

IISUS DIN NAZARETH, MAESTRUL CU „GURA MARE” (Partea I)


Iisus din Nazareth, a fost un Maestru cu gura mare...Adică zicea lucrurilor pe nume și din cauza asta, nu era înghițit de prea mulți oameni. Imaginile spun totul! Până și discipolii Lui l-au lăsat baltă. Iuda și-a trădat Maestrul cu un sărut, Sfântul Petru a fugit ca un laș, cocoșii cântând de trei ori, etc. Pur și simplu a rămas singur....Când spui lucrurilor pe nume, când spui un adevăr universal, riști să fi crucificat” de cei din jurul tău. Riști cele mai cumplite acuze pe care le poți auzi vreodată. Și asta poate să fie șocant, pentru că nu te aștepți ca tocmai oamenii care spun că te iubesc să îți facă așa ceva. Asta am simțit zilele astea pe pielea mea. Pur și simplu am fost crucificat pentru lucruri pe care nu le-am spus, nu le-am făcut niciodată.....Oamenii înțelepți, cu bunul simț, oamenii iubitori adesea vor fi crucificați. Deci, lucrurile stau la fel și acum după 2000 de ani!

Niciun comentariu: