miercuri, 9 martie 2016

SĂ POȚI ACCEPTA SĂ FII CERTAT DIN IUBIRE, DAR SĂ NU TE SUPERI!

Eu cred că prietenul adevărat, este cel care nu se supără din orice. Atunci când avem lângă noi oameni de suflet, prieteni adevărați, care ne iubesc sincer, putem să le acceptăm eventualele ieșiri....Până acum, am întâlnit doar o singură persoană care nu s-a supărat pe mine atunci când am certat-o din iubire....Și am 40 de ani! Asta înseamnă iubirea! Să accepți să fii certat și să nu te superi, astfel încât să îți iei jucăriile și să pleci. Din păcate, am întâlnit destul de mulți oameni care și-au luat jucăriile și au plecat...În acest caz, unde mai este iubirea? Poți să te superi pe moment, pentru că egoul mereu se supără. Important este să treci peste situația respectivă. Ego-ului nu-i place deloc să fie contrazis și certat. Ne luăm jucăriile și plecăm, doar atunci când nu știm să iubim sincer și necondiționat. Marea artă a PRIETENIEI, tocmai în asta constă: SĂ POȚI ACCEPTA SĂ FII CERTAT DIN IUBIRE, DAR SĂ NU TE SUPERI!

Niciun comentariu: