sâmbătă, 13 februarie 2016

DORINȚA DE A TE CORECTA, MERGE MÂNĂ ÎN MÂNĂ CU IUBIREA


Mi-aș dori ca acești oameni sã vinã spre mine, chiar dacã comportamentul lor nu a fost unul onest, sincer fațã de mine. Merg dupã principiul, nimeni nu este perfect. Ușa mea va rãmâne deschisã doar oamenilor care într-adevãr își doresc prezența mea în viața lor. Dacã sentimentul venirii lor spre mine este autentic, eu le voi deschide ușa. Nu trebuie sã aștept scuzele lor. Unele gesturi de-ale noastre, pot repara totul și fãrã cuvinte. Iubirea vindecã totul! Problema apare atunci când acești oameni, nu fac un pas cu adevãrat spre tine. Când ești dus doar cu vorba....Astãzi, mâine la fel și peste un an, doi, cinci...Ceva nu funcționeazã! Îți dai seama cã pânã la urmã, nu ești pe aceeași lungime de undă cu ei. Când focul interior nu se produce simultan de ambele pãrți..... Este ca și când eu mã uit la tine și tu te uiți la stele. Adicã celãlalt, nu vede ce ar trebui sã vadã, ori nu simte același lucru ca și tine.

Niciun comentariu: