joi, 27 septembrie 2012

MESAJE DE LA ÎNGERI (Partea a II a)

“Formele iubirii sunt manifestate sub n miliarde de percepții și simțăminte datorită particulelor ce alcătuiesc acest “înveliș” și care vin în contact cu altele, dezvoltate de noi, către orice ființă, obiect sau subiect existențial sau exponențial existențial. 

Fie că se transmite la apropiere ori distanță finită sau infinită, iubirea cuprinde acea stare de bine, de conexiune feerică întrepătrunsă între una sau mai multe ființe, realizată permanent sub controlul divin și întreținută pe baza legilor fundamentale divine. 

Întreținerea acesteia este perturbată permanent de oscilațiile existențial interioare sau exterioare cu care ființa intră în contact, dar puterea și conștiința propriului EU, evoluția acestuia este hotărâtoare. Stadiul și nivelul propriului EU ne ajută să ne definim alegerile, aspirațiile, locul, timpul, spațiul, direcția… dar toate acestea ne sunt dirijate spre bine sau rău, adică influențate nu numai de noi, ci și de manifestările ființelor cu care luăm contact. Un EU spiritual chibzuiește calea, o pregătește, o interpretează și o desăvârșește, de aceea nu este nevoie de grabă, ci de înțelepciune.
 

Foarte multe ființe se plâng că nu sunt iubite, apreciate, remarcate… gândind sau afirmând: l-am iubit/i-am iubit atât de mult, dar nu mi s-a răspuns cu iubire sau afecțiune, ori chiar deloc… Aceste ființe uită, că legea nescrisă a universului spune că “o iubire adevărată nu așteaptă niciodată ceva în schimb”… Lăsați de la voi și nu judecați și veți fi fericiți pentru că veți cunoaște cu adevărat iubirea necondiționată.”

                                                                                                                                                  Anonim

Niciun comentariu: