marți, 18 septembrie 2012

DOREL VIȘAN - ATMOSFERA DE IUBIRE

De curând am citit un articol cu Dorel Vișan. Vă mai aduceți aminte de el? Da, actorul care ne-a încântat sufletul ani în șir cu filmele și piesele de teatru. Citind articolul mi-am dat seama că actorul este un om înțelept. Iată ce declara acesta nu de mult timp...Apreciați și voi ce spune marele actor. Pe mine m-a mișcat profund......

"Ce v-a făcut mare?
 Munca. Credinţa într-un ideal. Şi cre­dinţa în iubire. Credinţa că nimic nu se face fără atmosfera de iubire. Artiştii, însă, niciodată nu s-au iubit între ei. Întotdeauna au avut credinţa că fie­care dintre ei e cel mai bun. E bine. Dar până la un punct.
Pe dumneavoastră vă iubiţi?
Dom’ne, mă iubesc în măsura în care pot să mă înţeleg. Aici e, cred eu, clenciul unui destin: cât poţi să te cunoşti? În general, poţi să te cunoşti prin relaţiile care se bazează pe iubire. Asta e, cred eu, cea mai mare încercare a lumii. S-au perimat instituţiile şi relaţiile care se bazează pe iubire. Ne uităm cum fraţii se ceartă în faţa ţării la televizor. Mame şi fiice, la fel."

Mulțumesc Maestre pentru cuvintele înțelepte. Namaste!

Niciun comentariu: