duminică, 25 martie 2012

RUGĂCINE PENTRU SUFLET

"Iartă-mă, Doamne:
-pentru tot ce puteam să văd și nu am văzut!
-pentru tot ce puteam să aud și nu am auzit!
-pentru tot ce puteam să simt și nu am simțit!
-pentru tot ce aș fi putut să înțeleg și nu am înțeles!
-pentru tot ce puteam să conștientizez și nu am conștientizat!
-pentru iertarea pe care aș fi putut să o dau și nu am dat-o!
-pentru bucuria pe care aș fi putut să o trăiesc și nu am trăit-o!
-pentru Lumina pe care aș fi putut să o primesc și nu am primit-o!
-pentru viața pe care aș fi putut să o ocrotesc și nu am ocrotit-o!
-pentru visele pe care mi le-aș fi putut împlini și nu le-am împlinit!
-pentru necunoscutul în care aș fi putut să pășesc și din teamă, nu am îndrăznit să pășesc!
-pentru iubirea pe care aș fi putut să o exprim și nu am exprimat-o!
-pentru tot ce puteam să creez bun și frumos și nu am creat pentru gloria Ta, Doamne, și a Împărăției Tale Divine!
Pentru tot ce știu și nu știu că am greșit, pe Tine, Doamne, care ești Mila
și Iubirea infinită,
Te rog, iartă-mă și mă îmbracă cu nesfârșita Ta Iubire și Lumină!
Îți mulțumesc, Doamne:
-pentru toată frumusețea pe care am văzut-o izvorând din Tine !
-pentru muzica tăcută a Inimii Tale, pe care mi-ai dezvăluit-o auzului!
-pentru tot ce am simțit bun și minunat în viața mea!
-pentru tot ce prin harul Tău am înțeles!
-pentru lumina pe care am sorbit-o în adâncul meu!
-pentru iertarea pe care dăruind-o, am dobândit pace!
-pentru bucuria fiecărei clipe trăite în Tine, Doamne!
-pentru toate cadourile spirituale care mi-au îmbogățit ființa!
-pentru viața mea, care e a Ta, o mică parte a simfoniei existenței!
-pentru visele care au prins formă prin armonia iubirii Tale pentru mine!
-pentru necunoscutul în care am pășit plin de curaj, regăsindu-Te!
-pentru iubirea copleșitoare cu care mă dezmierzi clipă de clipă!
-pentru tot ce am creat prin Tine bun și frumos, aducând cu umilință lauda Împărăției Tale divine!
Dumnezeu, Tatăl nostru, plimbându-se prin casa mea îmi va lua toate grijile și va vindeca toate bolile mele și ale familiei mele în Numele lui Iisus, Amin!"

Preot Ilarion Argatu

Niciun comentariu: