sâmbătă, 20 august 2011

BĂILE TUȘNAD - UN LOC DESPRINS DIN POVESTE


Lacul Sf.Ana


"Moșul" călăuză de încredere prin pădure.




Vedere din gară. Imaginile sunt superbe!






Izvoare de apă minerală.

Ieri am fost la Băile Tușnad. Se pare că stațiunea redevine ce a fost odată. În prezent, se fac lucrări de refacere a șoselelor. Apar construcții noi, hoteluri noi. Șoseaua principală este în întregime refăcută.

Stațiunea este înconjurată de munți înalți ce îți oferă o priveliște de vis. Este liniște în stațiune, aer curat....Un loc perfect pentru relaxare! Nu mai spun că există și trasee montane.

Dacă vreți să mergeți la Lacul Sf.Ana prin pădure, vă invit să o faceți, mai ales dacă vă place mișcarea, aerul purificat al pădurii. Din stațiune până la lac, sunt aproximativ două ore. Merită experiența mai ales că eu am fost acolo de trei ori pe jos.

Prin zonă există și un cățel drăgălaș care s-ar putea să vă țină companie două ore până la Lacul Sf.Ana. Eu i-am spus "moșul" pentru că am senzația că nu mai este foarte tânăr.Vă invit să gustați din izvoarele de apă minerală. Gara arată superb fiind înconjurată de munți.Vacanță plăcută tuturor!

Niciun comentariu: