marți, 23 martie 2010

DE-ALE ÎNŢELEPCIUNII (LIV)

"Când te plimbi sau te odihneşti în natură, sărbătoreşte acest moment. Stai nemişcat. Priveşte. Ascultă. Vezi cum fiecare animal şi fiecare plantă sunt identice cu sine. Spre deosebire de oameni, ele nu se disociază. Nu trăiesc prin intermediul imaginilor despre sine, astfel încât nu au nevoie să se îngrijoreze dacă sunt la nivelul acelor imagini.

Căprioara este ea însăşi. Narcisa este ea însăşi.
Fiecare lucru din natură este numai una cu el însuşi, dar şi una cu totalitatea. Ele nu s-au smuls din ţesătura întregului având pretenţia de a avea o existenţă separată: "eu" şi restul universului. Contemplarea naturii te poate elibera de acest "eu", cel care provoacă atâtea necazuri."

ECKHART TOLLE - LINIŞTEA VORBEŞTE

4 comentarii:

Elena spunea...

"AICI si ACUM!" Asta am invatat citind Puterea Prezentului-E.Tolle.Si de atunci incerc cat pot de des sa fiu ,sa traiesc in prezent,sa fiu constienta de ceea ce fac,spun,simt.Si asta ma ajuta mult sa traiesc frumos si curat clipele care mi-au fost date in viata asta .Si cand intalnesc oameni ca tine,Cristian ,sufletul infloreste la fel ca acest copac.

Cristian spunea...

@Elena
Mă bucur Elena pentru tine...Aşa ar trebui să facem cu toţii.Viaţa pe această minunată planetă este atât de scurtă...Chiar mă gândeam la povestea jurnalistului Mile Cărpenişan...No comment! Mă bucur enorm Elena că suntem prieteni.Mă aplec de fiecare dată în faţa sufletului tău bun.Cuvintele sunt inutile.M-ai văzut online, mi-ai simţit inima, te-ai unit cu fiinţa mea.Namaste suflet iubit!Dumnezeu să te binecuvânteze acum şi întotdeauna.:)

denisia spunea...

Când ajungem să trăim împăcaţi cu noi şi cu ceea ce suntem suntem cu adevărat fericiţi.

Cristian spunea...

@denisia
Atunci când suntem în armonie cu noi înşine şi cu ceilalţi, liniştea din interiorul nostru nu poate să fie explicată.Este o stare care nu poate să fie explicată în cuvinte.O zi minunată Denisia!:)