sâmbătă, 9 ianuarie 2010

NO COMMENT.....

2 comentarii:

Elena spunea...

Ai dreptate cand spui ca Paradisul e aici,Cristian1 Am simtit de foarte multe ori ca-i asa.Vara asta am fost in Italia,mai precis in Toscana.Intr-un interval de 30 ne minute ajungeam de la munte pe plaja marii.Rasaritul soarelui sus in munti iti taia rasuflarea.Totul era verde ,multime de plante, insecte(am vazut o broasca enorma in padure,avea sigur 500 grame).De flori si fructe ce sa mai spun?Insa vedem Paradisul doar cand dispare valul care ne acopera ochii, dar mai ales inima.Mi-a fact din nou multa placere blogul asta drag.Un gand bun,pentru un suflet frumos,Cristian!

Cristian spunea...

@Elena
Hmmm! Ce sublim....În Toscana printre plante şi animale.Mă bucur că ai petrecut clipe de neuitat în acele locuri minunate.Aşa este...Paradisul este chiar sub ochii noştrii.Noi ne gândim la Raiul (Paradisul) de sus şi nu vedem că de fapt acesta se află chiar în faţa ochilor noştrii.De fapt,este vorba doar de schimbarea percepţiei gândirii.Până la urmă suntem ceea ce gândim.Week-end liniştit în continuare sufleţel divin!:)