vineri, 29 ianuarie 2010

AEON FLUX (SUA 2005)

Un film S.F cu o distribuţie remarcabilă. Efectele speciale sunt extraordinare.

Dacă stau bine să mă gândesc, ideea de „copie la indigo” (clonă) deja s-a pus în practică…..
Charlize Theron este destul de provocatoare în acest film datorită acrobaţiilor pe care le face. Fură ochii oricărui privitor. Vedeţi acest film şi o să vă convingeţi singuri.

Când agenţii guvernului îi ucid familia, Aeon Flux (Charlize Theron) jură răzbunare.

Un soldat bine antrenat în prima linie a ră
zboiului pentru o societate perfectă, Aeon este una dintre cei puţini care suspectează că această lume perfectă nu ascunde decât o minciună perfectă.
Acţiunea filmului este plasată în anul 2415. Aeon Flux prezintă o lume a viitorului în care nimic nu este ceea ce pare a fi. Misiunea lui Aeon este de a-l asasina pe Trevor Goodchild, liderul Bregnei, o societate fără boli, fără foamete şi fără războaie.

Bregna este un oraş împrejmuit de ziduri care îi protejează pe locuitori de natură. Ultimul oraş de pe Pământ este înconjurat de plante foarte mari. Este un loc mic, protejat, fără nicio interacţiune cu lumea exterioară.

6 comentarii:

dellianas spunea...

Taman am terminat de vizionat Avatar si mi-am facut norma la efecte speciale pe ziua de azi insa maine, cine stie...

Cristian spunea...

@dellianas
"Avatar" este un film foarte bun datorită efectelor speciale.Filmul a detronat "Titanicul".
"Aeon Flux" este un film la fel de spectaculos. Omul viitorului, dezvoltarea capacităţilor paranormale,fiinţa perfectă care tinde să devină nemuritoare,clonare....Dacă vrei să te distrezi, uită-te la acest film...Week-end minunat!:)

robert_c spunea...

Merci de pont prietene, chiar aveam in plan sa vad filmul asta, sunt curios s-o vad pe Theron in filme SF, avand in vedere ca-i una dintre preferatele mele, poate cea mai "preferata" daca-mi permite tastatura si uite ca mi-a permis.
Pace si lumina

Cristian spunea...

@robert_c
Păi cred şi eu că este preferată....Doar arată "demenţial".Are dexteritate în mânuirea armelor iar îmbrăcămintea îi scoate în evidenţă corpul frumos conturat de mama natură.În fine, actorii şi modul cum a fost regizat filmul este extraordinar.Merită văzut de mai multe ori...:)

dyanna spunea...

Mie una nu prea mi-a placut...Superbe pozele cu iarna.

Cristian spunea...

@dyanna
Eh...Acum depinde de fiecare dintre noi...Până la urmă nu toţi avem aceleaşi gusturi.Ce filme îţi plac?
Am aceeaşi părere despre imaginile surprinse în această iarnă.Week-end liniştit!:)