vineri, 4 decembrie 2009

WALT DISNEY WORLD CHRISTMAS DAY PARADE 2009






După cum ştim cu toţii, Celine Dion a luat o pauză după turneul mondial "Taking chances", finalizat în luna februarie 2009. Spre bucuria noastră a tuturor, se pare că diva nu poate să stea degeaba. Muzica este viaţa ei. Care cântăreţ profesionist poate să stea degeaba şi să vegeteze? Şi pentru că tot suntem în perioada sărbătorilor de iarnă, Celine Dion s-a gândit să ţină un recital, înconjurată de un cor superb. Evenimentul a avut loc astăzi, 4 decembrie 2009. Şi eu vroiam să fiu acolo....:)

Şi pentru că în curând vine Moş Nicolae, vreau să urez tuturor celor care îşi serbează onomastica pace, iubire, înţelepciune şi linişte sufletească. În acest sens, dedic următoarea melodie interpretată de Celine Dion
tuturor celor care mă iubesc necondiţionat. Ah,...., a mai trecut un an!

4 comentarii:

Elena spunea...

Multumesc pentru dedicatie,Cristian! Imi esti tare drag,numai bine !

Cristian spunea...

@Elena
Oamenii iubitori sunt ca un magnet....Aşa suntem noi unul pentru altul.O seară de Moş Nicolae liniştită.Te binecuvântez cu inima mea acum şi întotdeauna.PA!:)

Anonim spunea...

La multi ani si tie de Mos Nicolae! Si, sa primesti cele mai frumoase cadouri!

Cristian spunea...

@Florina R.
Mulţumesc din suflet Florina!Să ai şi tu o zi minunată alături de cei dragi ţie.Moş Nicolae mi-a adus pace, bucurie în suflet şi un pomelo.PA!:)