marți, 19 mai 2009

ROZ ŞI ALB PE STRĂZILE DIN PRAGA







4 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Frumuseti coplesitoare, ce mi-au daruit bucurii ascunse in mirari, stupefactii ametitoare!
Natura este prin ea insasi, perfecta, fara cusur!
Impresionante cascade florale, cred ca le-ai admirat minute in sir si apoi ai fixat obiectivul asupra lor :)
Fug sa le sorb din nou din ochi ;)

Cristian spunea...

@pescăruşul argintiu
Îmi venea să nu mai plec din acele locuri.Pe aleile noastre nu prea vezi aceşti copaci cu flori roz.Aşa că m-am bucurat de ei atât cât am putut.Natura ne oferă atât de multe bucurii.Dacă am deveni mai receptivi...Pupici pescăruş iubit!:)

danielles spunea...

Cata primavara aici pe blogul tau!

Cristian spunea...

@danielles
Primăvară pe blog, primăvară în inima mea.Să fie primăvară în inima tuturor!:)O zi minunată Dana!:)